Uzupełnij tekst:

Kościołem, na którym się wzorowano w wielu krajach (także w Polsce), stała się bazylika .............. w Rzymie, dzieło .............. . Styl barokowy w architekturze charakteryzuje się ............... formy, ................... zdobnictwem, przerywanymi często ................. . Rzeźba często utrwalała .................. pozy postaci.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:32:23+01:00
Św. Piotra, Michała Anioła, pięknem,bogatym, liniami, nagie
2010-02-06T13:35:48+01:00
1 sw. Piotra
2 Donato Bramante
3.rozbudowaniem
4.bogatym
5.rzeźbą
6.dynamiczne,nagie
1 5 1