NAPISZ komiks o PLUM-PLUM ZACZYNA SIĘ TAK :
1,plum-plum idzie i zauważa pędzel
2,dotyka go
3,zauważa że to nie jest pędzel tylko lew
4,...............................................
5,...............................................
Dokończ tą historyjkę
PLISKA

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:42:07+01:00
4. Plum-plum wystraszył się. I natychmiast odłożył "pedzel".
5. Kiedy odchodził nadepnął na gałązkę, lew obudził się.
6. Pod Plum-plumem nogi się ugięły, ale okazało się że lew to jego stary przyjaciel Leo to tak naprawdę jego stary przyjaciel którego nie widział aż tak długo że go nie poznał.
7. Ale Leo miał dobra pamięć i nie zapomniał Plum-pluma który kiedys uratował mu zycie.





1 1 1
2010-02-06T13:45:29+01:00
4,ucieka w inną stronę
5,zaraz potem lew go dogania i zastawia jemu drogę
6,złowieszczy wzrok lwa zbliża sie
7, mały plum plum nie ma już ucieczki jednak zachowuje zimną krew
8,gdy lew otwiera paszczeby go zjeść...
9, plum plum chwyta wielki patyk i szybko wkłada mu w paszcze
10, po czym ucieka
2010-02-06T14:09:11+01:00
4.Ucieka a tupot jego stóp budzi lwa
5.Lecz okazuje się, że lew ma alergię na Plum- pluma i zaczyna kichać. Plum- plum ucieka.