Uzupełnij zdania podanymi w ramce pojęciami w odpowiednich formach. Jedno z nich jest tu niepotrzebne.

słowa z ramki ; patriarcha, cerkiew, ksiądz, rzymski, grecki, pop, katolicyzm.


• Chrześcijaństwo w obu częściach dawnego cesarstwa ___________ różniło się zasadami.

• Na wschodzie najważniejszą osobą w Kościele był __________ Konstantynopola, a na zachodzie papież.

•W Bizancjum w trakcie nabożeństw używano języka ________

•Do rozłamu w Kościele na prawosławie i _________ doszło w 1054 roku.

•Duchowny prawosławny nazywany jest _________.

• ____________________ to świątynia, w której odprawiane są nabożeństwa prawosławne.



Odp. szybko ! plis. (:

3

Odpowiedzi

2010-02-06T13:40:11+01:00
Rzymskiego
patriarcha
greckiego
katolicyzm
pop
cerkiew
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:41:08+01:00
1)rzymskiego
2)patriarcha
3)greckiego
4)katolicyzm
5)popem
6)Cerkwie
43 4 43
2010-02-06T13:45:27+01:00
Podam Ci numerami ok
1rzymskiego
2 patriacha
3greckiego
4chrześcijaństwa
5pop
6cerkiew
powinno być tak
życzę powodzenia i 5.
32 3 32