Odpowiedzi

2010-02-06T13:40:05+01:00
Drzewo pobiera energię w ten sposób
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:41:54+01:00
Bardzo duże możliwości "reprodukcyjne"
dostarczają drzewom substancji nieorganicznych,
wywoływać mogą rożne choroby
pomagają w procesie fotosyntezy
dostarczają energię drzewu
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T13:50:18+01:00
Dostarczają roślinom substancji nieorganicznych. Mikroorganizmy jako symbiozę między grzybem a drzewem,hormony wzrostu , ułatwia pobieranie wody i soli mineralnych