Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:43:52+01:00
Jednym z pożytecznych owadów jest pszczoła. Dzięki temu, że zbiera nektar kwiatów, umożliwia im zapylenie. Przenosi pyłek z pręcików na znamie słupka.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T13:44:35+01:00
Najważniejszą rolą pszczoły jest zapylanie kwiatów. Żadne owady im w tym nie dorównują. Ich rola w rolnictwie jest nieoceniona.
2010-02-06T13:46:35+01:00
Moja odp. to pszczoła .pszczoła rozpyala pył kwiatowy...