Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:46:32+01:00
Ale o co w tym chodzi?
Wojny punickie były 3
odbyły się między Rzymem a Kartaginą
1. 264-241
2. 218-201
3. 149-146

1. Rzym uzyskał Sycylię, Sardynię i Korsykę.
2. Kartagina przegrała definitywnie w dwóch bitwach : pod Kannami i pod Zamą
3. Rzym wziął odwet na Kartaginie i zniszczył ją doszczętnie, mordując kobiety i dzieci...
7 3 7
2010-02-06T13:48:21+01:00
1. Sycylia
2. Hannibal pokonał Rzymian od Kanami, ale Rzymianie go pod Zomą.
3.Zburzenie Kartaginy
3 4 3