Napisz poprawnie wypowiedzenia:
1. Jadąc na rowerze, uderzyła go gałąź.
2. Odrabjając lekcje, wyszedł na boisko
3. Wchadząc do sali, usiadłem na krześle
4. Myjąc głowę, wyprasowała koszulę.
5. Mając pięć lat, ojciec zabrał mnie w góry.

2

Odpowiedzi

2010-02-06T13:45:27+01:00
1.uderzyła go gałąź, Jadąc na rowerze.
2. Odrobił lekcje i wyszedł na biosko.
3. Wszedłem do sali i usiadłem na krześle.
4. Umyła głowę i wyprasowała koszulę.
5. Gdy miałam pieć lat, ojciec zabrał mnie w góry.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:45:42+01:00
1.Gdy jechał na rowerze uderzyła go gałąź
2. po odrabianiu lekcji wyszedł na boisko
3. wszedłem do sali i usiadłem na krześle
4.po umyciu głowy wyprasowała koszule
5.gdy miałam 5 lat ojciec zabrał mnie w góry