Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:47:09+01:00
M ogień;pień
D ognia;pnia
C ogniowi;pniu
B ogień;pień;
N ogniew;pniem
M ogniu;pniu
W ogień!pniu
1 5 1
2010-02-06T13:52:38+01:00
Ogień:
Mianownik: ogień
dopełniacz:ognia
celownik:ogniu
biernik:
miejscownik:
narzędnik:
wołacz:ogień.!

pień:
mianownik:pień
dopełnaicz:pnia
celownik:oniu
biernik:
miejscownik:
narzędnik:
wołacz:pień.!
1 5 1
2010-02-06T13:54:01+01:00
Ogień
l.poj. l.mn.
M. ogień ognie
D.ognia ogniów
C. ogniu ogniom
B.ogień ognie
N. z ogniem z ogniami
Msc. o ogniu o ogniach
W. ogień ognie

Pień
l.poj. l.mn.
M. pień pnie
D. pnia pniów
C.pniowi pniom
B.pień pnie
N. z pniem z pniami
Msc. o pniu o pniach
W. pień pnie
2 5 2