Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T14:59:04+01:00
Nie powniewaz nie zawsze ludzie maja racje .
przecież każdy moze sie w życiu pomylić .
myśle ze powinni brac takze pod uwage słowo ludzi ale rowniez powinii rozwazyc za i przeciw .
2010-02-06T20:19:07+01:00
Nie powinni nigdy robic nic bez wiedzy obywateli a tym bardziej bez ich zgody.Zawsze powinni pytac obywateli to czego polska chce.