Wybierz z podanych określeń te które dotyczą Konstantynopola.

1. Stolica cesarstwa Bizantyńskiego
2.Został zdobyty przez Turków w XIII wieku i przemianowany na Istambuł.
3. Był ulubioną siedzibą króla Salomona.
4. Miasto leżało blisko wielkich szlaków handlowych.
5. Najważniejsze miasto zachodniej części cesarstwa rzymskiego.
6.Mieszkańcy miasta posługiwali się językiem greckim.


Proszę wybrać w pkt.
Odp. szybka ! plis (;

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:00:28+01:00
2010-02-06T14:12:55+01:00
1. Stolica cesarstwa Bizantyńskiego
4. Miasto leżało blisko wielkich szlaków handlowych.
6.Mieszkańcy miasta posługiwali się językiem greckim.

14 3 14
2010-02-06T14:26:15+01:00