Odpowiedzi

2010-02-06T13:56:36+01:00
Stonka ziemnaczana - ziemniaki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:03:28+01:00
*stonka ziemniaczana - ziemniaki [ w naturalnych warunkach nie ma wrogów (zwalczanie opryskami ) ]
*ślimak - kapusta ( - bocian )
*mszyca - koper [ w naturalnych warunkach nie ma wrogów (zwalczanie opryskami ) ]
*nornice - marchewka , pietruszka , burak itd ( - ptaki )
*kret - korzenie drzew , krzewów ( kot, fretka, łasica )
*opuchlak - truskawki , poziomki [ w naturalnych warunkach nie ma wrogów (zwalczanie opryskami ) ]
*miodownica sosnowa - igly sosen ( ptaki )
*mysz polna - korzenie roslin , ( koty )
*węgorek truskawkowiec - truskawki [ w naturalnych warunkach nie ma wrogów (zwalczanie opryskami ) ]
*gąsienica bielinka - kapusta (ptaki )
*turkuć podjadek - korzenie drzew owocowych [ w naturalnych warunkach nie ma wrogów (zwalczanie opryskami ) ]
*Połyśnica marchwianka - warzywa , szczegolnie marchew [ w naturalnych warunkach nie ma wrogów (zwalczanie opryskami ) ]
1 5 1