Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:25:45+01:00
- nie było tam przestrzegania jakichkolwiek praw człowieka.
- wykorzystywano ludzi do nadludzkich wysiłków i niewolniczej pracy
- dostawali bardzo małe racje żywnościowe
- byli zakwaterowywani w barakach gdzie przypadało na jedno łózko wiele osób
- najsłabsi byli po prostu zabijani, podobnie chorzy
- transporty odbywały się w wagonach towarowych lub dla bydła, były przeładowane ludzie się tratowali i ginęli bez jedzenia i picia, a nawet zimna lub gorąca podczas długich podróż.
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:17:23+01:00
- nie było tam przestrzegania jakichkolwiek praw człowieka.
- wykorzystywano ludzi do nadludzkich wysiłków i niewolniczej pracy
- dostawali bardzo małe racje żywnościowe
- byli zakwaterowywani w barakach gdzie przypadało na jedno łózko wiele osób
- najsłabsi byli po prostu zabijani, podobnie chorzy
- transporty odbywały się w wagonach towarowych lub dla bydła, były przeładowane ludzie się tratowali i ginęli bez jedzenia i picia, a nawet zimna lub gorąca podczas długich podróż.