Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:15:08+01:00
Missisipi-D
Św. Wawrzyńca-L
Amur-L
Parana-L
Nil-D
Zambezi-D
Niger-D
Dunaj-D
2 5 2
2010-02-06T14:16:55+01:00
Deltowe, lejkowate, lejkowate, deltowe, deltowe, lejkowate badz deltowe, deltowe, deltowe
są po kolei:*
3 2 3
2010-02-06T14:30:48+01:00
Missisipi- deltowe
Św. Wawrzyńca- lajowate
Amur- lajowate
Parana- lajowate
Nil- deltowe
Zambezi- deltowe
Niger- deltowe
Dunaj- deltowe
118 4 118