Odpowiedzi

2010-02-06T14:12:06+01:00
Pole sześcianu = a sześcianu czyli
4*4*4=64m sześcienne


ilość osób=7
8*6=48

czyli wystarczy

*=razy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:12:59+01:00
4 do potęgi trzeciej i to wychodzi 64 m3
i 3+4 +1 =8
64/8= 8 ;)

tak wystarczy ;) może zaprosić ;)


Pamiętaj że Ale też musisz liczyć
2010-02-06T14:45:32+01:00
4*4*4 = 64m³
3+4+1=8
64m³/8=8m³

Ala może zaprosić 7 osób a nawet więcej :D
1 4 1