Odpowiedzi

2010-02-06T14:14:53+01:00
2dm=20cm

v=½a²h
a=20cm

400cm³=½×20²h
h=400:200
h=2cm
odp. wysokość wynosi 2cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:15:50+01:00
Pole podstawy

P=a*h/2
P=2*2/2
P=2dm²

Objętość graniastosłupa

V=Pp*H
400cm³=4dm³
4=2*H
H=4:2
H=2dm

spr.

Pp=2dm²
H=2dm
V=Pp*H
V=2*2
V=4dm³
1 1 1
2010-02-06T14:26:11+01:00
2dm=20cm

v=½a²h
a=20cm

400cm³=½×20²h
h=400:200
h=2cm
odp. wysokość wynosi 2cm