Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:16:21+01:00
Kwas mrówkowy
Kwas cytrynowy
Kwas
winowy
Kwas szczawiowy
Kwas
mlekowy
Kwas
octowy
czyli kwasy karboksylowe
6 3 6
2010-02-06T14:17:22+01:00
Kwas siarkowodorowy -H₂S
jest produktem procesów gnilnych białek zawierających siarkę

kwas solny - HCl
żołądek ssaków

kwas siarkowy (IV) - H₂SO₃
kwaśne deszcze

kwas mrówkowy
Kwas cytrynowy
Kwas mlekowy
5 4 5