Do przewiezienia materiału niezbędnego do przeprowadzenia remontu pan Kowalski wynajął samochód o ładowności 1,5 tony, który musi zrobic 4 kursy. Ile kursów musiałby zrobic samochód o ładowności 2 tony, aby przewieźc tę samą ilośc towaru?(prosze o obliczenia)

3

Odpowiedzi

2010-02-06T14:17:31+01:00
1,5*4=6
6/2=4
odp: musiałby zrobić 4 kursy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:17:54+01:00
1,5*4=6
6/2=3

Musiałby zrobić 3 kursy :)
2010-02-06T14:19:53+01:00
Mozna rozwiązac to na proborcję:

1,5tony ----4 kursy
2 tony ----- x
1,5x=8/:1,5
x=5 i 3/5