Odpowiedzi

2010-02-06T14:18:10+01:00
Bakterie brodawkowe mają zdolność wiązania azotu z atmosfery i przekazują go roślinie
rośliny część produktów fotosyntezy przekazują bakteriom
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T14:19:29+01:00
Bakterie te wiaza azot atmosferyczny, z ktorego korzysta roslina.
Od rosliny bakterie otrzymuja cukry.
Roslina i bakterie dodatkowo wspolnie syntetyzuja leghemoglobine.
12 4 12