Odpowiedzi

2010-02-06T14:21:40+01:00
Zawieś balony o zaproś więcej osób
2010-02-06T14:22:51+01:00
Jeżeli jesteś bardziej lubiana ( a nie lubisz jej) to zrób przyjęcie jutro i wszyscy przyjdą do Ciebie :D tylko ze to jest chamskie.
W sumie to chyba nie musisz się dużo starać. Wystarczy że zrobisz dobrą imprezkę może być w domu a znajomi i tak to docenią :).

Życzę Ci powodzenia i wszystkiego najlepszego :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:24:12+01:00
Zaproś dużo ludzi, słodycze , idż do kina, do pizzeri, jakieś bajery typu dyskoteka, fajerwerki, balony dobra muza.możesz zabrać gości w odlotowe miejsce, na koniec każdemu mozesz dać jakiś drobiazg
konkursy z nagrodami...ale to zależy ile masz lat
1oolatt...
bawcie się dobrze i życze wygranego wyścigu...:Pp
LICZE NA NAJ.:**