Odpowiedzi

2010-02-06T14:27:04+01:00
2,5litra×4=10litrów= dzienne zapotrzebowanie rodziny

200litrów:10litrów=20
odp. wystarczy na 20 dni
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:27:50+01:00
200l-pojemność beczki
2,5l-zapotrzebowanie 1 osoby

200l/2,5l=80-liczba dni na ile starczy wody dla 1 osoby
80/4=20-liczba dni na ile starczy wody dla 4osobowej rodziny
odp.Wody wystarczy na 20dni
1 3 1
2010-02-06T14:32:09+01:00
1dzień dla 1 osoby=2,5l

4 osoby = 2,5l*4
4osoby=10l

200l:10l=20dni

Odp.:Dla 4-osobowej rodziny 200l wystarczy na 20 dni (2 tyg i 6dni)
1 5 1