Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:32:51+01:00
Podpisanie karty atlantyckiej przez Churchilla i Roosvelta.Okreslala ona wspolna polityke USA i Wlk Brytani a takze a pokoju i pokonaniu tyrani faszystowskiej.

Drugim takim wydarzeniem moglo byc spuszczenie bomb atomowych na Hiroszime i Nagasaki 6 i 9 sierpnia 1945 roku po czym Japonia skapitulowala a Ameryka udowodnila swoja potege technologiczna
2 3 2
2010-02-06T14:43:48+01:00
Według mnie...

1. Rozpoczęcie zbrojenia się Niemców
2. Atak na Polskę
3. Przegrana Niemców w bitwie powietrzna nad Anglią
4. Atak na Rosję
5. Przegrana Niemców pod Stalingradem
6. Konferencja w Jacie
7. Desant Aliantów w Normandii
8. Zdobycie Berlina przez Rosjan
9. Zrzucenie bomb na Japonię

Według mnie przełomowe wydarzenia to wydarzenia militarne.
Interesuj si II wojna swiatowa i moge powiedziec ze to na 99 procent jest dobrze
4 1 4