Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-06-20T15:56:21+02:00
Rafom koralowym grozi zagłada, ponieważ klimat się coraz bardziej ociepla. Ale to nie jedyny powód. Szkodliwą działalność wykazują również rozgwiazdy, a głównie korona cierniowa. Ale to odnosi się do przyrody. Wrogiem koralowców staje się też człowiek. Przez wyrzucanie śmieci do wód, stają się one coraz bardziej zamulone, co powoduje śmierć polipów(''budowniczych'' raf koralowych)
241 3 241
2010-06-20T16:02:09+02:00
Rafom koralowym grozi zagłada przede wszystkim przez działalność człowieka. Produkując w fabrykach szkodliwe gazy, a także kolekcjonując rzadkie gatunki, przyczyniamy się do zniszczenia tego pięknego środowiska.
Prócz przewinień ludzkości, rafy drążone są także przez organizmy morskie, co sprowadza się do gwałtownego spadku ich liczebności.
323 4 323