Odpowiedzi

2010-02-06T14:28:01+01:00
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18

Odp jest takich liczb 17
5 4 5
2010-02-06T14:28:04+01:00
2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18

czyli 17
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:29:51+01:00
Między 1,12 a 18,9 są takie liczby całkowite:
2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18
czyli jest ich łącznie 17
a dlatego, że każdej liczbie całkowitej odpowiadają liczby naturalne (1,2,3,4,...) i liczby do nich przeciwne (-1,-2,-3,-4...)
liczby całkowite to są wszystkie liczby między tymi liczbami które podałeś bez "," (przecinka) :]

Pozdrawiam ;]
6 3 6