Odpowiedzi

2010-02-06T14:42:13+01:00
Owady
mrówka
osa
pszczoła
ćma
chrząsz
trzemil
Pająki
Krzyżak zielony
Tygrzyk paskowany
Kwietnik
Arachnofobia
Mechowce
Zaleszczotki
Ptaki
gil
sikorka
sroka
jaskółka
orzeł
sowa
ssaki
piesk
kot
krowa
świnia
sarna
jeleń
mysz

Gady:
zaskroniec
żmija zygzakowata
żółwie
gniewosz plamisty
padalec zwyczajny
jaszczurka zielona
Płazy
Salamandra plamista
Traszka grzebieniasta
Traszka zwyczajna
Traszka górska
Traszka karpacka
ropucha zielona

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:45:53+01:00
Owady:
mucha, pszczoła, osa, motyl, chrząszcz, trzmiel
Pająki:
Krzyżak zielony, Tygrzyk paskowany, kwietnik, Cofnik, Osnuwik pospolity, Kwadratnik
Ptaki:
wróbel, sikorka, gil, wrona, sroka ,szpak
Ssaki:
kret, jeż, mysz polna, ryjówka, nornik, mopek
Gady:
żółw błotny, zaskroniec zwyczajny, wąż eskulapa, gniewosz plamiasty, zaskroniec zygzakowaty, jaszczurka zielona
Płazy:
kumak górski, żaba wodna, żaba śmieszka, żaba trawna, ropucha szara, salamandra plamista
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T14:48:03+01:00
-Krzyżak zielony,Tygrzyk paskowany,Kwietnik, Kołosz wielobarwny,Kwadratnik (Tetragnatha),Bagnik przybrzeżny (Dolomedes fimbriatus) .
-Głuszec,Przepiórka,Jarząbek,Pardwa mszarna,Bażant,Rybołów.
- Muflon, Jeleń sika,Jenot, Piżmak,Jeż,Ryjówkowate,Nocek Alkatoe,Wiewiórka pospolita (Sciurus vulgaris)
-Salamandra plamista, Traszka grzebieniasta,Traszka zwyczajna,Traszka górska
Traszka karpacka,Ropucha paskówka, Rzekotka drzewna,Żaba jeziorkowa,
Żółw błotny,Padalec zwyczajny,Jaszczurka zwinka,Gniewosz plamisty,
Żmija zygzakowata