Hej pomożecie mi przetumaczyć tą piosenke jak się ją ma czytać !!

Bardzo mi zależy :P Dam naj. odp !


Sometimes You think You'll Be Find by Yourself
Cause a Dream is a Wish You Make all alone
Its Easy to Feel Like You Dont Need Help
But Its Harder To Walk On Your Own

You'll Change
Inside
When You
Realize
The World Comes To Life
and Everythings Alright
From Beginning To End
When You Have a Friend
By Your Side
That Helps You To Find
The Beauty Of All
When You'll Open Your Heart and
Believe in
The Gift of a Friend(x2)

Someone Who knows When Your Lost and Your Scared
There through The Highs and The Lows
Someone You Can Count On, Someone Who Cares
Besides You Where Ever You Go

You'll Change Inside
When You
Realize
Inside
The World Comes To Life
and Everythings Alright
From Beginning To End
When You Have a Friend
By Your Side
That Helps You To Find
The Beauty Of All
When You'll Open Your Heart and
Believe in
The Gift of a Friend

And When The Hope Crashes Down
Shattering To The Ground
You'll, You'll Feel All Alone
When You Dont Know Which Way To Go
And There's No Such Leading You On
You're Not Alone

The World Comes To Life
and Everythings Alright
From Beginning To End
When You Have a Friend
By Your Side
That Helps You To Find
The Beauty Of All
When You'll Open Your Heart and
Believe In
When You Believe In
You Can Believe In


3

Odpowiedzi

2010-02-06T14:32:59+01:00
Czasami myślisz, że znajdziesz siebie
ponieważ sen jest życzeniem, które robisz zupełnie sam
łatwo czuć się jak ty nie potrzebując pomocy
ale to jest trudniejsze aby spacerować swoją własną drogą

Zmienisz
Wnętrze
Kiedy
Uświadomisz sobie, że
Świat zbliża się do życia
i wszystko jest w porządku
Od początku do końca
Kiedy masz przyjaciela
Przy swoim boku
To pomaga tobie znaleść
Piękno wszystkiego
Kiedy otworzysz swoje serce i
uwierzysz w
prezent od przyjaciela (x2)

Ktoś, kto wie kiedy jesteś zagubiony i przestraszony
Tam przez wysokie i niskie poziomy
Ktoś, na którego możesz liczyć, ktoś kto troszyczy się
poza tobą, gdzie kiedykolwiek idziesz

Zmienisz wnętrze
Kiedy
Uświadomisz sobie, że
Świat zbliża się do życia
i wszystko jest w porządku
Od początku do końca
Kiedy masz przyjaciela
Przy swoim boku
To pomaga tobie znaleść
Piękno wszystkiego
Kiedy otworzysz swoje serce i
uwierzysz w
prezent od przyjaciela

I kiedy nadzieja upada
rozbijająć się na ziemi
Będziesz, będziesz Czuł się zupełnie sam
Kiedy nie będziesz wiedział, którą drogą pójść
i nie będzie takiego poprowadzenia naprzód
Nie jesteś samotny

Świat zbliża się do życia
i wszystko jest w porządku
Od początku do końca
Kiedy masz przyjaciela
Przy swoim boku
To pomaga tobie znaleść
Piękno wszystkiego
Kiedy otworzysz swoje serce i
uwierzysz w
Kiedy uwierzysz w
Możesz uwierzyć w
2010-02-06T14:43:20+01:00
Somtajms ju fink ju will bi fajnd baj jurself
kaus a drim is e łisz ju mejk all alon
it is isi to fil lajk ju dont nid help
bat its harder tu łok on jur ołn
ju will chajndż
insajd
łen ju
relize
de word kąms to lajf
and evrifings alrajt
from bigining tu end
łen ju hav a frend
baj jor sajd
dat helps ju tu fajnd
the bjuti of all
when you will open jur hart and
beliw in
de gift of a frend
somłan hu nołs łen ju lost and jur skert
there fru de higs and de lołs
somłan ju ken kąt on, somłan hu kejrs
besajds ju łer ewer ju goł
and łen de hołp kraszes dałn
szatering tu de graund
ju will, ju will fil al alołn
łen ju dont noł łicz łej tu goł
and dere is noł sacz liding ju on
ju are not alon.

***
Fragmenty które się powtarzały, omijałam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:56:36+01:00
Samtajms ju fink jul bi find baj jorself
Kołs e drim is a łisz ju mejk ol elon
Its isi tu fil lajk ju dont nid help
Bat its herder tu łolk on jor ołn

Jul czendż
Insajd
Łen ju
Rilajz
De łord kams tu lajf
End ewryfin olrajt
From beginin tu end
Łen ju hef e frend
Baj jor sajd
Dat helps ju tu fajnd
De bjuti of ol
Łen jul ołpen jor hert end
bilif in
De gift of a frend

Samłan hu nołws łen jor lost end jor skerd
Der frouf de hajfs end de lołs
Samłan ju ken kent on samłan hu kers
Bisajds ju łer ewer ju goł

Jul czendż
Insajd
Łen ju
Rilajz
De łord kams tu lajf
End ewryfin olrajt
From beginin tu end
Łen ju hef e frend
Baj jor sajd
Dat helps ju tu fajnd
De bjuti of ol
Łen jul ołpen jor hert end
bilif in
De gift of a frend

End łen de hołp kreszis dałn
Szetrin tu de grand
Jul jul fil ol elon
Łen ju dont noł łicz łej tu goł
End ders noł sacz lidin ju on
Jor not elon

De łord kams tu lajf
End ewryfin olrajt
From beginin tu end
Łen ju hef e frend
Baj jor sajd
Dat helps ju tu fajnd
De bjuti of ol
Łen jul ołpen jor hert end
bilif in
Łen ju bilif in
Ju ken bilif in