Odpowiedzi

2010-02-06T14:33:09+01:00
1 dzień = 24 godziny
7 dni = 24*7 = 168 godzin

Jeżeli w ciągu godziny wycieka 0,4 l wody
to w ciągu tygodnia wycieknie

168*0,4 = 67,2 l

Odp. Wycieknie 67,2 l.
2010-02-06T14:34:06+01:00
1h-0,4l
24h-0,4l*24=9,6l
1 tydz. - 9,6l*7=67,2l

Odp:W ciągu tyg. wycieknie 67,2 l wody.

Duuzo ;D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T14:35:34+01:00
0,4 l × 24 =9,6(przez 1 dzień)
9,6 × 7=67,2(przez 1 tydzień)

Odp:jeśli nie zostanie naprawiony przez tydzień wycieknie 67,2 l wody.