Odpowiedzi

2010-02-06T14:34:16+01:00
+ mozna czytac online
- nie zawsze da sie znalezc w wystarczajacej ilosci
+ mozna sluchac muzyki online
+ mozna grac online
- ale mozna sie w ten sposob narazic na niebezpieczenstwo
- mozna stracic wzrok
+ dostep do najnowszych informacji z calego swiata
+ mozna znalezc rozwiazania problemow
- narzenie na wirusy
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:37:02+01:00
Plusy :
mozliwosc dotarcia do w miare aktualnych i obiektywnych wiadomosci informaci

zateta jest takze to iz nie trzeba ruszac sie z domu (np.do bibloteki) zeby uzyskac odpowiec lub przeczytac zwykla ksiazkowa definicje

mozna zawierac znajomosci,porozumiewac sie z rodzina przezinternet

minusy

mozna pasc ofira hakerow

osoby naiwne moga bys ofiara ludzi zlych

koszt internetu

czesto internet jest uzaleznieniem

wiele stron niosacych zagrozenie nie tylko pod wzgledem wirusow ale takze pornograficzne.
22 3 22
2010-02-06T14:43:25+01:00
PLUSY: łatwy dostęp do wielu informacji, łatwość komunikowania się, MINUSY: psuje się wzrok, niebezpieczeństwo związane z pedofilami,
16 2 16