Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:42:08+01:00
Energie można pozyskiwać na wiele różnych sposobów jednym z nich są wiatraki jest to bardzo ekologiczne i pieniądze wydane na nie szybko się zwracają Są również baterie słoneczne chodź działają tylko gdy jest słońce ,wiatraki działają często również na prąd .Jako ciekawostkę dodam ,że naukowcy mają plany aby pozyskiwać energie z autostrad.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T14:42:26+01:00
Baterie słoneczne
wiatraki wytwarzające prąd
coś pomogłam?
1 1 1
2010-02-06T14:43:17+01:00
- korzystanie z wody deszczowej do np. podlewania drzewek ogrodowych
- korzystanie z prysznica a nie z wanny (zuzywamy mniej wody)
- korzystanie z zarowek elekrtooszczednych
- w zime nie otwierac okien przed spaniem (chodzi o to ze lepiej wylaczyc kaloryfer niz wietrzyc pokuj)
- stosowac zmywarke (zuzywa mniej wody niz reczne mycie w zlewie)