Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T14:40:28+01:00
Rdo kwadratu=1do kwadratu+(R-0,5)do kwadratu
Rdo kwadratu=1+Rdo kwadratu-R+0,25
R=1,25m
średnica to dwa razy R
40 3 40
2010-02-06T14:41:22+01:00
R2=1²+(R-0,5)²
R2=1+R²-R+0,25
R=1,25m
średnica to dwa razy R czyli 2.5
98 4 98
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:55:38+01:00
R²=1²+(r-0,5)²
r²=1+r²-r+0,25
r=1,25m

Odp.Średnica wynosi 2,5 czyli 2 razy R
103 3 103