Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:42:35+01:00
C2H6O2= 2*12u+6*1u+2*16u=24u+6u+32u=62u

24u/62u * 100%≈39%

C3H5(OH)3=3*12u+5*1u+3*16u+3*1u=36u+5u+48u+3u=92u

36u/92u * 100% ≈39%
2 2 2
2010-02-06T14:42:35+01:00
C2H6O2= 2*12u+6*1u+2*16u=24u+6u+32u=62u

24u/62u * 100%≈39%

C3H5(OH)3=3*12u+5*1u+3*16u+3*1u=36u+5u+48u+3u=92u

36u/92u * 100% ≈39%

P.S Liczę na Naj ;)
2 5 2
2010-02-06T14:45:19+01:00
Gliceryna - C₃H₅(OH)₃
m=3*12u+5*1u+3*16u+3*1u=
=36u+5u+48u+3u=92u
%C= 36u*100%/92u≈39%

glikol - C₂H₆O₂
m=24u+6u+32u=62u
%C= 24u*100%/62u≈39%
4 3 4