Odpowiedzi

2010-02-06T14:46:26+01:00
Mężczyzna:
silny,z oglądaniem meczu, z piciem piwa

Kobieta:
delikatna, z myciem naczyń, sprzątaniem, gotwaniem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:48:59+01:00
Stereotyp mężczyzny : Głowa rodziny,pracuje,pije piwo i ogląda mecze,naprawia różne rzeczy,czyta gazety,silny,nie okazuje bólu


Stereotyp kobiety: Usługuje mężowi jest delikatna,naiwna,jej praca jest lekka najczęściej pracuje w domu i wychowuje dzieci,

Jest to notatka z zeszytu tak,że powinno być ok
2 4 2
2010-02-06T15:07:13+01:00
Męzczyzna :silny odwazny męski dobrze zbudowany przystojny
kobieta piekna wyrozumiala miła drobna
1 5 1