Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:52:49+01:00
8*15= 120
8x
15y
kx

87-60=27
97-x
c-t

32
x+8
12+b
x+y
19
25-x
20-y
b-a

m+s+k+p+7
2010-02-06T14:54:28+01:00
1.a).8*15=120
b).8x
c).15y
d).kx

2.a).87-60=27
b).97-x
c).c-t

3. idę po kolei:
32,8+x,12+b, 30-11=29, 25-x, 20-y, b-a

4. m+s+k+p+7
2010-02-06T15:05:12+01:00
Będę tylko wpisywała tam gdzie są puste miejsca. ; ) chyba się jakoś połapiesz :D ;* no to będzie tak:

Zad 1.
a) 120 czekoladek
b) 8*x czekoladek
c) y*15 czekoladek
d) k*x czekoladek
Zad 2.
a) 27 dekagramów
b) 97-x dekagramów
c) c-t dekagramów
Zad 3.
15| x | 12 |x |11| x |20-y|a | - liczba dziewcząt
17| 8 | b |y |19|25-x| y |a-b| - liczba chłopców
32|8+x|12+b|x+y|30|25 |20 |b | - liczba wszystkich dzieci
Zad 4.
m=s+k+p+7




ps: pierwsze rozwiązanie i drugie mają źle zadanie 4 ; ) powodzenia ; *
1 5 1