Odpowiedzi

2010-02-06T14:48:22+01:00
R=100Ω
U=230V
I=?
prawo Ohma
I=U/R
I=230V/100Ω=2,3A
2010-02-06T14:49:16+01:00
Dane:
R=100 omów
U=230V
I=?

R=U/I|*I
R*I=U|:R
I=U/R
I=230V/100omów
I=2,3A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:49:38+01:00
Dane:
R=100 omów
V=230 V
Szukane:
I=?
----------------------------
R= U/I (/---->oznacza kreskę ułamkową/
I= U/R
I= 230:100[V/om]
I=2,3 A
Natężenie prądu wynosi 2,3 A