` Hej ;)
Mam zadanie z polskiego i baardzo nie chcę mi się go robić . ;P

` A zadanie jest takie :
Ułóż krzyżówkę nt. lektury ,,Sposób na Alcybiadesa".
` Proszę o hasło które wyjdzie, pytania i odpowiedzi.

Z gÓry dzięki ;))
Pozdrawiam, Aga ;-*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:59:05+01:00
Hasło : Misiak - czyli nazwisko Alcybiadesa
1. Imię "stwórcy książki" (Edmund)
2. Czego nauczał Alcybiades? (Historia)
3. Nazwisko jednego z uczniów (Zasępa)
4. Kto "sprzedał" głównym bohaterom sposób na Alcybiadesa? (Szekspir)
5. W jakim mieście rozgrywa się akcja powieści? (Warszawa)
6. Jest to szkoła męska czy damska? xdd (Męska)
3 2 3
2010-02-06T16:09:31+01:00
Hasło- Spona (fabularny film kinowy na podstawie książki)
Pyt.1- Nazwisko autora książki (Niziurski)
Pyt.2- Kraj wydania książki (Polska)
Pyt.3- Na jakim życiu opiera się akcja (szkolnym)
Pyt.4- Ciamciara była (narratorem)
Pyt.5- Opiera się na życiu szkolnym (akcja)


2 3 2