Proszę o ułożenie kilku zdań:

1. z wyrazem KOŃ TROJAŃSKI

2.z wyrazem MIECZ DAMOKLESA

3.Ogarnia mnie paniczny strach, kiedy ......................................................

4.Podczas ..........................................................................
Marek przeżywał męki Tantala.

3

Odpowiedzi

  • Mira
  • Początkujący
2010-02-06T14:55:25+01:00
Mój dom będzie z drewna jak Koń Trojański.
Niebezpieczeństwo czycha nade mną jak miecy domoklesa.
......jestem samotna
...zawodow....
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:55:40+01:00
1. Jednym z najczęstszych wirusów w komputerach jest koń trojański.

2. Dionizos zawiesił nad chciwym dworzaninem miecz Damoklesa.

3. Ogarnia mnie paniczny strach, kiedy oglądam horrory.

4. Podczas zakupów w sklepie motoryzacyjnym Marek przeżywał męki Tantala.
3 2 3
2010-02-06T14:55:48+01:00
1,2 Nie mam pojęcia :)
3.Ogarnia mnie paniczny strach, kiedy mam pisać test.
4. Podczas odpowiedzi ustnej Marek przeżywał męki Tantala.
5 2 5