Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:52:35+01:00
-skurcz
-rozkurcz
-pauza
naj? ;D
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T14:54:01+01:00
Fazy pracy serca:
1. faza - skurcz przedsionków, zastawki przedsionkowo-komorowe otwarte, krew wpływa do komór.
2. faza - skurcz komór, zastawki przedsionkowo-komorowe zamknięte, krew wpływa do tętnic.
3. faza - odpoczynek - przedsionki wypełniają się krwią.
1 5 1
2010-02-06T16:49:48+01:00
3 fazy pracy serca:
1. Skurcz przedsionków, rozkurcz komór, krew przepływa do komór
2. Skurcz komór, rozkurcz przedsionków, krew wypychana do tętnic, do przedsionków napływa nowa krew
3. Rozkurcz komór i rozkurcz przedsionków