Odpowiedzi

2010-02-06T14:54:16+01:00
Który jest załatwiany,co (żeby; który)Kotki są mniej *noisy* i psy są najwięcej (najbardziej) lojalne zwierzę JA może myśleć o.poznaję ale JA *dont* musi iść (chodzić) *parrot* ! Także jeżeli kupuję jed może wykładać (uczyć) jemu mówić (przemawiać) rzeczy!!Dobry punkt (sprawa)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:56:08+01:00
To rozliczenie, ktore

Koty są mniej hałaśliwe a psy są najbardziej lojalnymi zwierzetami i moga myśleć.

Wiem, ale nie muszi chodzić Papuga! Także jeśli kupie bede mogl nauczyć go mówić wiele rzeczy