Odpowiedzi

2010-02-06T14:56:31+01:00
Kilo- tysiąc
hekto - sto
deka - dziesięć
decy -jedna dziesiąta
centy - jedna setna
mili - jedna tysięczna
mikro - jedna milionowa
nano - jedna miliardowa

naj? ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T14:58:08+01:00
Giga (G) - 10⁹
Mega (M) - 10⁶
Kilo (k) - 10³
Hekto (h) - 10²
deka (da) - 10¹
decy (d) - 10⁻¹
centy (c) - 10⁻²
mili (m) - 10⁻³
mikro (μ)- 10⁻⁶
nano (n) - 10⁻⁹
piko (p) - 10⁻¹²
3 3 3