Proszę o Pomoc...?

o przetłumaczenie słowek

mniejszy rozmiar-
reklama-
wypadek-
podświadomość-
pasować do oczu-
połka-
powtarzalnie-
wpływać-
olbrzymi przemysł-
bez-
pisanie ręcznie-
zachowywać sie-
woleć-
użyteczny-
porownywać ceny-

Prosze o pomoci nei dodawać do Transtatora daje naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:05:30+01:00
Mniejszy rozmiar- smaller size
reklama-advertisement
wypadek-accident
podświadomość-unconscious
pasować do oczu-match the eye
połka-shelf
powtarzalnie-repetitively
wpływać-affect
olbrzymi przemysł-a huge industry
bez-lilac
pisanie ręcznie-writing by hand
zachowywać sie-behave
woleć-prefer
użyteczny-useful
porownywać ceny-compare prices
2010-02-06T15:06:23+01:00
Mniejszy rozmiar-smaller size
reklama-advertisement
wypadek-accident
podświadomość-subconscious
pasować do oczu-match the eye
półka-shelf
powtarzalnie-repetitively
wpływać-affect
olbrzymi przemysł-huge industry
bez-without
pisanie ręcznie-writing hand
zachowywać się-behave
woleć-prefer
użyteczny-useful
porównywać ceny-compare prices