Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:09:35+01:00
ILE TO JEST W SKLAI 1:100??
26cm to 0,26cm
100cm to 1cm
61cm to 0,61cm
560cm to 5,6cm
31cm to 0,31cm
60cm to 0,6cm
370cm to 3,7cm
580cm to 5,8cm

Skala 1:100 pomniejsza Ci 100 razy czyli wsyatrczy podzielic przez 100
2010-02-06T15:43:48+01:00
26cm/100=0,26cm=2,6mm
100cm/100=1cm=10mm
61cm/100=0,61cm=6,1mm
560cm/100=5,6cm=56mm
31cm/100=0,31cm=3,1mm
60cm/100=0,6cm=6mm
370cm/100=3,7cm=37mm
580cm/100=5,8cm=58mm