Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:09:14+01:00
P=9∫3cm²

Wzór na pole trójkąta równobocznego:
P=a²∫3/4

Podstawiamy 9∫3 za P


9∫3=a²∫3/4

∫3 się skrócą

9=a²/2

mnożymy x4 całe działanie
36=a²

i wyciągamy pierwiastek z 36

a=∫36=6

Bok=6

Rozwiązanie całkowicie poprawne:]
2010-02-06T15:12:18+01:00
P= a²√3 /4 /:4
4p=a²√3 / :√3
4P/√3= a² /:√
√4p/√3= a

p= 9√3
9√3=a²√3/4 /*4
36√3=a²√3 /:√3
36 = a²/*√
6=a