Odpowiedzi

2010-02-06T15:16:19+01:00
Kochany( wpisz imię chłopaka) 06.02.2010r
W tym liście chciałabym wyrazić swoją miłość do ciebie.Długo to kryłam nie wiedząc jak na to zareagujesz . Z miłości do ciebie moje serce szaleje. Napisałam nawet wiersz :
O ty jesteś moją miłością,
Serce moje szaleje za tobą jak kwiat.
Chociaż wiem, że tego nie przyjmiesz mam nadzieje, że odwzajemnisz moje uczucia do ciebie. Pewnie boisz się reakcji kolegów. Rozumiem to. Czekam na odpowiedź.
Twoja walentynka( wpisz swoje imię)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:19:36+01:00
Mój kochany
pisząc ten list myślę tylko o tobie i o twoim cudownym głosie jesteś dla mnie wszystkim rosą o poranku która gasi me pragnienie słońcem w południe które mnie ogrzewa od środka. Me serce bije tylko dla ciebie najdroższy me usta co dzień powtarzają twe imie myśląc wciąż że powrócisz jak najszybciej do mnie.
Jest mi smutno że nie ma ciebie przy mym boku, nie mam teraz oparcia i zrozumienia byłeś dla mnie wszystkiem i tylko ciebie kocham prawdziwą szaloną miłością me ciało płonie gdy nie ma cię przy mnie powróć jak nakszybciej bo inaczej umrę z tęsknoty za tobą moje serce przepełnieone jest miłością do ciebie i nikt nigdy tego nie zmieni . kocham cię moimi myślami i wiem że już na zawsze będziemy razem ty ja i nasza miłość .
Na zawsze twoja < napisz imię swoje>
4 5 4
2010-02-06T15:24:22+01:00



Drogi wojtku(lub inne imię)w dniu zakochanych chcę ci podarować ten wiersz:
Bądź przy mnie blisko, bo tylko wtedy nie jest mi zimno
tylko Twoich ramion mi trzeba by poczuć, że cały świat
należy do mnie.Chcę być twoją czarodziejką
zaczaruję nasz wspólny świat,
Ty będziesz moim królem,
Ja będę twoją królową
każda droga będzie tęczą,
a każdy dzień niebem.
Cóż są warte miliony
O których wiele marzy,
Czyż nie starczy jedno serce,
Które Cię miłością darzy?!
4 2 4