Odpowiedzi

2010-02-06T15:09:07+01:00
Wdychane: 78% azotu 21% tlenu 0,003% dwutlenku węgla
wydychane: 78% azotu 17% tlenu 4 % dwutlenku węgla
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:51:51+01:00
Skład powietrza wdychanego
dwutlenek węgla 0,03%
inne gazy 0,97%
tlen 21%
azot 78%
Skład powietrza wydychanego
dwutlenek węgla 4%
inne gazy 2%
tlen 16%
azot 78%
2010-02-06T20:00:10+01:00
wdychane wydychane
tlen 21% 16,5%
dwutlenek wegla 0,04% 4%
para wodna zmienna nasycona
azot 78% 78%
1 3 1