Odpowiedzi

2010-02-06T15:09:08+01:00
Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.

W tym blogoslawienstwie chodzi o to, bysmy widzac klotnie czy tym podobna sytuacje potrafili zareagowac na to co sie dzieje, by doszlo do porozumienia miedzy stronami i bysmy sami dazyli do pokoju miedzy soba i innymi, nie wszczynali bojek itp. Bysmy stali sie podobni do naszego Boga.:)
8 4 8
2010-02-06T15:09:14+01:00
Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą

Ludzie, którzy nie znają zazdrości, nie oszukują siebie i innych po śmierci oraz sądzie ostatecznym będzie zawsze przbywać z Bogiem.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:10:53+01:00
Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni.

Oznacza to,że każdy kto za życia na ziemi będzie nieszczęśliwy,nie będzie mu się wiodło,spotykają go przykrości ze strony innych osób,a stara się być dobrym i uczciwym człowiekiem to Bóg go wynagrodzi.

Proszę o najlepszą odpowiedź ;)
15 4 15