Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:43:28+01:00
Układamy układ równań:

x = y +10
200x + 50y = 12000

x = y +10
200(y + 10) + 50y = 12000

x = y + 10
200y + 2000 + 50y = 12000

x = y + 10
200y + 50y = 12000 - 2000

x = y + 10
250y = 10000 / :250

x = y + 10
y = 40

x = 40 + 10
y = 40

x = 50
y = 40

2010-02-06T17:51:40+01:00
200*(X+10) +50X=12000
200X+2000+50X=12000
250X=10000
X=40
Odp. Kowalski otrzymał 40 banknotów 50 zł i 50 banknotów 200zł.