Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:10:33+01:00
26cm/100=0,26cm=2,6mm
100cm/100=1cm=10mm
61cm/100=0,61cm=6,1mm
560cm/100=5,6cm=56mm
31cm/100=0,31cm=3,1mm
60cm/100=0,6cm=6mm
370cm/100=3,7cm=37mm
580cm/100=5,8cm=58mm
2010-02-06T15:14:08+01:00
26cm*100= 2600cm
100cm*100=10000cm
61cm*100=6100cm
560cm*100=56000cm
31cm*100=3100cm
60cm*100=6000cm
370cm*100=37000cm
580cm*100=58000cm
2010-02-06T15:16:48+01:00
W skali1:100
0,26cm=2,6mm
0,61cm=6,1mm
5,6cm=56mm
0,31cm=3,1mm
0,6cm=6mm
3,7cm=37mm
5,8cm=58mm