Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T15:19:11+01:00
W latach 30-tych w Polsce zdano sobie sprawę, że trzeba zmienić metody działania i że sam sojusz z Francją jest niewystarczający i trzeba szukać gdzie indziej asekuracji. Miał się tym zająć Józef Beck (chciał, by II RP się usamodzielniła). Nowy kurs polskiej polityki zagranicznej miał się przejawić w dążeniu do unormowania stosunków z ZSRR i Niemcami (polityka równowagi).
2010-02-06T15:19:47+01:00
Wtedy właśnie rozważano poświęcnie polskiej dyplomacji i mysli politycznej okresu międzywojennego