Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:50:39+01:00
Zapach porannej rosy ,
we włosach trawy kłosy ,
krzyczę w nie pogłosy ,
gdy widzę twoje oczy .

Proszę
Magda ;-)
moje serce cicho puka ,moje oko ciebie szuka moje usta szepczą skromnie:jeśli kochasz napisz do mnie
2010-02-06T21:17:22+01:00
Czym są Walentynki?

Dziś o Walentynkach wie każdy. Przed nimi zakochani mogli się cieszyć sobótką lub „kupałą”, jednak to właśnie ten jeden lutowy i zimowy dzień przyjęło się nazywać Dniem Zakochanych. 14 lutego ludzie wysyłają do swoich ukochanych kartki, wiersze, drobne upominki. Często na wyznanie uczuć tego dnia decydują się osoby na co dzień nieśmiałe, podpisując kartkę lub wiersz tajemniczą formułką - „Twój Walenty” bądź „Twoja Walentynka”.
Niektórzy nie podpisują się w ogóle. Można się zastanowić, skąd tak naprawdę wziął się ten zwyczaj, tak bardzo popularny we współczesnym świecie. W końcu fakt, że św. Walenty jest patronem nie tylko osób zakochanych, ale chorych na padaczkę i podagrę, wiele nam nie mówi



Wiatr porwał mój list do Ciebie,
Na czerpanym papierze pisany.
Chwytają go teraz aniołowie w niebie,
Dziwiąc się, żeś taki kochany.
Na każdej karcie widnieją dwa słowa,
Wielkie, czerwone, gorące...
Ja zapisuję je wciąż od nowa,
Z wielkiej miłości tęskniąca.



W ten dzień sławny, w dzień miłości,
Racz w mym sercu dziś zagościć,
Bo ja wyznać Tobie chcę,
Że tak mocno kocham Cię.
Może kiedyś w mych ramionach,
Może kiedyś, w któryś dzień,
Zauważysz moją miłość
I pokochasz także mnie.
1 5 1