Odpowiedzi

2010-02-06T15:16:22+01:00
Noc Kupały lub Sobótka
1 5 1
2010-02-06T15:17:12+01:00
Kupała - obchodzona w najkrótszą noc roku, czyli początek lata. Teraz obchodzi się sobótki jako kontynuowanie słowiańskich, starych tradycji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:19:07+01:00
Słowiański odpowiednik walentynek nazywa się Nocą Kapuły. Zastępczo nazywa się je także: Sobótką, Świętem Kresu lub Nocą Świętojańską