Odpowiedzi

2010-02-06T15:26:35+01:00
A)wodna/obecnosc rzek o duzym spadku i siły wód / norwegia,szwecja,brazylia
b)wiatrowa/silne wiatry,wybrzeza morskie/niemcy,usa,dania,hiszpania
c)getermiczna/tereny wulkaniczne,sejsmiczne/usa,włochy,japonia,islandia
d)słoneczna/duza ekspozycja słonca w ciagu roku/ usa,japonia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:31:56+01:00
A)duże zasoby rzeczne, spadek dolin rzecznych, przypływy i odpływy morza
b)stałe wiatry co najmniej 4 m/s (najlepiej powyżej 15 m/s), obszary słabo zaludnione
c)występowanie wód termalnych, bliskość gorącej magmy
d)duża liczba dni słonecznych, duży kąt padania promieni

a)Francja, Chiny
b)Stany Zjednoczone, Niemcy, Dania, Hiszpania
c)Nowa Zelandia, Meksyk, Japonia, Włochy
d)Stany Zjednoczone, Francja, Włochy
1 5 1